inga batterier!

jag hittade just min gamla mp3 när jag rotade runt lite i mitt rum! coolt med massa gammal musik :-D haha.

jag låg nere och kollade på tila tequila förut, de gamla programmen då förstås. men jag insåg hur snygg Bobby verkligen är :-o DAMN! nejdå eller jo!

åh! nu kom det en skön låt ;-) minnen man får av gammal musik asså, jisses! ahja, ska inte vara oseriös nu som jag alltid är typ. men ah, är ju ledig imorgon och om jag inte vaknar allt för sent så ska jag storstäda mitt rum! behövs.

tänkte visa er en bild på min nya bikini men nu är det så att det finns inga batterier i kameran och eftersom jag har jordens snyggaste nokia som inte har den bästa kameran så får ni vänta någon dag tills mamma har fixat batterier :-) hähähäää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0