imorgon ska det firas! ;-)

helloooo! sitter just nu och bara är allmänt trött. har varit en rätt lugn dag idag.
sov skapligt länge idag för att vara jag ungefär till halv elva :) sen så åkte jag och carro till grums med tolv bussen och fixade lite grejer. sen kom mamma och hämtade oss och körde mig till stallet!

kan bara säga att det var en väääldigt dålig rid dag! det blåste som satan och star var inte så samarbetsvillig direkt.. blev ovänner kan man säga haha. men det löste sig på hemvägen när han helt plöstsligt ville gå framåt, undrar varför ;-)

imorgon ska vi fira carro! hoppas det blir lyckat, det ska vi allt se till att det blir iaf! måste fixa en present imorgon också, vad ska man köpa tro?

jaja, nu ska jag gå och tvätta bort sminket och så hörs vi imorgon!
puss


korvbröd innanför tröjorna var nya modet! lovar ;-)

miss u bitch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0