imorgon kommer linn hem på besök !

sitter här och nästan hackar tänder för att det är så kallt! tur att mitt täcket är stort och varmt :-)
som ni såg i rubriken så kommer limpaaaaaaaan hem imorgon på ett litet besök :-D längtar!

idag har det inte hänt något speciellt, har varit i skolan som vanligt. när jag kom hem så skulle jag ta tag i mitt stökiga rum men det gick inte som jag ville utan rummet blev i stort sett stökigare än vad det var innan eftersom jag rotade igenom ALLA mina kläder även de kläder som jag lagt undan för att de varit för små eller för fula ;-)haha.

fyndade lite också i min egen garderob, hittade ett par jeans som jag hade pysslat lite med tror jag. ska visa en bild snart. tycker att de var helt okej faktiskt men bilden är lite kass :-)

har även lyckats få jääätte ont i halsen eftersom att jag hostade som en idiot förut, eller hosta och hosta det låt mer som att jag försökte härma en väldigt högljud traktor. men i alla fall efter en stunds traktorläten så började jag blöda i halsen!? och nu har jag jätteont :( synd om mig!

just det! pappa fyller år snart också, på fredag och förhoppningsvis så kan jag komma på lördag till han ist för på fredag. känns lite lättare eftersom att jag ska göra en smörgås tårta till honom och då vill jag ha lite tid på mig :-) får se hur det blir med detta, hoppas det blir bra!

har inget mer att berätta för er just nu, uppdaterar imorgon eller något.
puss!


mitt lilla fynd :-) inte snyggast på jorden men de duger allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0