hemmakväll igen ? :(

hej! jag har inte skrivit något idag än så jag tänkte att jag gör det nu.

imorse fick jag sova lite längre än vad jag brukar göra, vaknade halv elva och när jag såg att det var så fint väder så tänkte jag gå ut och gå men när jag skulle lägga in ny musik på mobilen så gick det inte!! och jag blev så himla arg så jag gick och satte mig på soffan tills klockan var ett ungefär då jag bestämde mig för att göra ett nytt försök och då gick det :D!

så jag fick med mig carro ut och så gick vi till öna och tillbaka. hittade jättemånga ankor i vattnet också synd att jag inte hade kameran med mig för dom var jättesöta! fast alla ankor ser ju likadana ut ändå så :) haha.

nu har jag nyss duschat och carro gick nyss hem och skulle kolla läget där hemma. hah.
blir nog att sitta hemma idag igen för det var ju vääääldigt dött idag överallt som jag trodde.. :( men om ni vet eller hör något så får ni himla gärna höra av er! nu ska jag blåsa håret och klä på mig.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0