bra man kan va!

idag har jag varit duktig ska ni veta!
var nämligen iväg och tränade ett två timmarspass förut med sanella och becca! men när vi tränat klart så insåg jag och sanella att vi inte hade pengar med oss till buss hem så vi tog oss en promenad hem ;-) hurtigbullar!

skulle åkt och ridit idag men jag insåg att tiden inte riktigt räckte till så jag fick skippa det! somnade när jag kom hem efter skolan för jag var sjukt trött! men det var väll bra antar jag för då var jag ju pigg när jag skulle träna :-)

ska försöka skramla ihop 40 kronor så att jag kan sola imorgon när jag väntar på att sanella ska sluta skolan, ska träna när hon slutar. måste komma igång på riktigt nu med detta så att man inte skrämmer bort alla från stranden till sommaren ;-) haha.

det var allt jag hade på hjärtat för tillfället.
puss


jag, viktorija o sara. stek!

bea, jacko, jag o sanella! saknar bananen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0