bjuder på ett till inlägg innan jag ska sova :-)

kan ju säga att sandhamn var värt att se! waoow han i vit mössa vetni, rawr! nog kanske bara jag som tyckte så men smaken är ju som baken ;-) haha. jag blev så ledsen när jag såg att som satt vid vattnet på ett berg med en tänd brasa och bara myste! usch vad jag saknar alla sånna där mysiga stunder som man hade :-(  gör inte ni också det?

har i alla fall tänk på en sak, att jag vill sluta äta godis! men saken är den att det är totalt omöjligt! man kan inte leva utan godis, inte jag i alla fall. men jag känner att om jag ska kunna visa mig i bikini när det blir dags för det så vill jag inte se ut så här :-(! usch. önskar att man blev vältränad och snygg efter en träning. det vore något det! ;-)

men nu ska jag faktiskt försöka sova, har lite problem med att somna på kvällarna har jag tänk på, känner mig alldeles skräckslagen på något konstigt vis! plus att imorse försov jag och linn oss och det får ICKE hända imorgon för då kommer jag till skolan och ser ut som en risbuske i huvudet eftersom mitt hår är blött nu.

så god natt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0