apaaaaaaaaaaaaaaaaa

jag har inte uppdaterat på några dagar men nu ska jag försöka skriva min helg lite kortfattad :-)

i fredags var vi hos mikael och drack, det var rätt så roligt faktiskt. senare stack jag johanna jacko och hannah till en fest på orrby som hade gått heelt snett! stackars den personen som skulle städa där dagen efter säger jag bara. usch! eftersom det var packat med folk och spyor på golvet o grejer så gick vi nästan direkt vidare till biffen och där var vi inte heller värst länge för det blev bråk och polisen kom. så vi drog tillbaks till mikael igen och fortsatte festen :-D jag gick hem vid fyra på morgonen och jacko och sanella var kvar.

på lördagen så åkte jag hem till pappa och bakade en smörgåstårta till han som tog TRE TIMMAR att göra! det var sjukt jobbigt kan jag lova :-) men den blev god och pappa var nöjd med sin födelsedag. sen på kvällen så var jag och linn festsugna så vi åkte till borgvik hem till maria. dock var det bara jag och linn som drack men det var roligt ändå :-) sen vid halvtvå och hilde och hämtade oss och jag somnade så gott i bilen ;-) hahah.

idag har vi skottat fram en släpkärra som var nersnöad kan jag lova! tog typ två och en halv timme att få fram den. men det var skönt att vara ute :-) sen åkte vi till grums och var hos holmgren med wenche simon hannah och holmgren.

måste bara säga att jag är så himla glad att Linn har flyttat tillbaka. allting känns som vanligt nu igen, så som det ska vara! hon är som mina ben och mina armar, inget funkar som det ska utan dom och inte utan limpan heller! BIG love till min älskade Linn Bergander!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0