äntligen!

nu äntligen har jag kunnat beställa tid för den första av dom alla färgningarna som ska göras på mitt hår!
hoppas bara att det kommer bli ett någorlunda bra resultat :-)

när jag kom in till erika på salongen så sa hon att hon skulle göra det bästa av saken. eftersom mitt hår är svart så är det ju inte det lättaste att få det ljusbrunt..
hennes kommentar till mig var "jag vill inte vara otrevlig mot dig men vi är inga trollkarlar".
men det är jag medveten om ;-) haha. och det vet hon också att jag är eftersom hon färgade mitt hår från svart till blondt förr förra året, eller åtmindtonde försökte. blev mer en smet av mitt hår efter ett antal färgningar.

får se hur det kommer gå. nog om detta nu.

jag har faktiskt börjat fundera lite, och jag undrar om den här sommaren kommer bli lika bra som den förra? vi hade så himla kul. och jag saknar det jätte mycket! kom att tänka på alla sjuka minnen det finns när jag läste jackos blogg. finns så mycket som har ändrats under den här vintern. många av oss har förlorat kontakten med varandra helt nästan och det är synd, väldigt synd. hoppas verkligen att allt kommer bli som det var, saknar det ♥


ungefär sån här färg hoppas jag att det blir + blonda slingor, men tänker inte ha för höga förväntningar!


Kommentarer
Postat av: jacquline :)

när fick du tid för att färga håret då? :-)<3

2010-03-18 @ 19:50:50
Postat av: emeli

på torsdag :) klockan två typ :p<3

2010-03-18 @ 23:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0