AJ!

man kan fråga vad som hände med min mage förut egentligen? har aldrig haft så ont i hela mitt liv, ville spy,dö och ramla ihop allt på en gång, jävlar vettni! nu har det mesta av värken gått bort men jag har fortfarande svårt att räta på ryggen. så himla konstigt.

jaja, mina planer för helgen är väll inte så väl planerade direkt :-) men imorgon ska jag iaf vara med jacko och johanna. vi har inte bestämt oss om vi ska ut eller om vi ska ta en mysig hemma kväll. sen på lördag så ska jag och sanella eventuellt på fest :-) trevlans!

nu ska jag lägga mig i badkaret och försöka komma lite längre i boken som jag började läsa för två veckor sen? har inget läsintresse över huvudtaget men att bada är ju inte det roligaste så då kan man ju passa på att läsa lite ;-) haha.

puss♥


jag vet att ni också gillar denna bilden ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0