tidig morgon!

god morgon!
är vaken förvånansvärt tidigt jag! klockan nio liksom. jag tänkte berätta lite om igår för idag har jag inte gjort mer än att dricka massor med vatten!

jacko och jag var hemma hos mig och gjorde oss iordning, sen vid fem så tog vi bussen till johanna så vi var där vid halv sju. vi fick våra öl vid sju och sen började vi dricka! blev inte så många där men det var roligt ändå. blev en aning för mycket på slutet men vi tog oss hem i alla fall, fast jag vet inte hur vi kom hem men jag är i alla fall hemma och mobilen är med det är det viktigaste!

jag har inte planerat något för idag än men skulle kanske dricka med jonas som jag inte har träffat på typ tre veckor eller något. men vi får se hur det blir med det :)

haha jo just det! när jag gick ner för att hämta vatten förut så hörde jag någon ligga och snarka på soffan så när jag kikar in så ser jag gölie ligga och sova men det var inte hon som snarkade så gick jag in i tv-rummet och då låg det någon kille där som jag aldrig sett förr, haha! hörde att dom hade efterfest här igår när jag nästan precis kommit hem så dom slocknade väll på soffan för att dom var för fulla antar jag ;-) men nu ska jag sova lite till! känner mig fortfarande snurrig.



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0