ny start!

Nu börjar jag igen med bloggandet, känner att jag sitter på bilddagboken dagarna ut! så det kan kännas skönt att skriva på bloggen istället och få skriva lite mer än vad man kan göra på bilddagboken där alla tröttnar efter halva texten man skrivit ;-) haha.

kommer försöka vara aktiv här men man vet ju hur det brukar bli. finns perioder som man verkligen vill blogga och sen finns det perioder när man har annat för sig :)

men jag kan ta min dag lite snabbt :)!
har varit i skolan idag, som vanligt. onsdagar är ganska lugna faktiskt, vi har fyra lektioner svenska, resursmatte, vanlig matte och sen gympa. jag var faktiskt med på gympan idag också, riktigt roligt var det, vi hoppade på såna där små studsmattor och härjade! sen när vi slutade följde jag med jacko till yellowsun för hon skulle sola och sen när vi hade suttit där och pratat lite så stack jag iväg och åkte lastbil med pappa en sväng tills han slutade. sen dess har jag inte gjort mycket alls, kollat på tv och suttit här bara :)
men nu ska jag lägga mig i ett bad och tare lite lugnt!

puss!




avslutar med en bild på mig och linnet som jag fick av mamma igår, gulligt av henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0