lalalallalala

jag har kommit på en sak, jag saknar väldigt mycket saker och många personer. men den personen som jag saknar allra mest just nu är Linn Bergander! önskar att vi bodde en meter ifrån varandra istället för så långt som det är nu :( saknar när jag hade mitt rum nere i källaren och när vi härjade hela nätterna!

 jag var nere där häromdagen och så såg jag det som du skrev på väggen med min eyeliner, det står: hallo/ linn. haha. inte så märkvärdigt men jag kom att tänka på alla knäppa saker vi gjorde. saknar det så himla mycket!
jag tänker absolut inte vara utan dig i sommar linn! för vi ska åka på min moped och sjunga " här kommer vi på en liten banan!" och så är det bara! önskar att allt var som förr. älskar dig bästavän! ♥


nu & föralltid!<3

Kommentarer
Postat av: limpan ;)

åh gumman :)

jag saknar dig föööööör mycket! men snart så bor vi inte alls långt från varandra!

har saknat dig varenda dag sen ja flyttade !

jag älskar dig, och minnena vi har, kan ingen slå! <3

2010-02-28 @ 22:55:09
Postat av: bempaaa ;-)

den här dagen är nog den bästa dagen jag har varit med om! blev helt tom på ord förut, jag blev så jävla glad att jag bara kunde skratta :D den här sommaren kommer bli den bästa sommaren någonsin!

jag älskar dig!<3

2010-02-28 @ 23:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0