inge snö alls va?

herregud vad det snöar hela tiden! är väldigt väldigt trött på detta nu. vore ju absolut inga fel om det blev sol och varmt så att snön smälte. jaja, jag kan inte göra så mycket åt saken direkt :)

var ute och red förut, ganska så kallt var det! kände inte en enda kroppsdel på hemvägen ungefär, haha! kan ju säga att star nog är den hästen med sämst kondition ;-) han orkar knappt en galopp upp för en kort backe, lillemannen. men vi jobbar på den nu och under sportlovet nu ska jag även börja rida melissa, spännande! men hon är ovanligt snäll för att vara unghäst måste jag säga. har ju alltid velat ha en arab och nu får jag ju chansen eftersom melissa är en arab blandning! men en liten sådan, haha.

nej nu ska jag sluta prata om hästarna! har i alla fall inget planerat idag så det blir lugnt. åh, förut när vi handlade så köpte mamma med en stoooor godispåse hem! rätt dum är hon egentligen eftersom hon går på diet och jag ska försöka sluta äta godis på vardagarna :) men hon tyckte att det var så blilligt att det var lika bra o köpa det. lite små knäpp är hon :) jag har väll inte så mycket mer att skriva just nu så jag avslutar här!

puss


bäbis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0