<3



Ingemar Myhrén min älskade morfar, kan inte fatta att det är ett och ett halvt år sedan du försvann från oss. jag saknar dig så mycket! det enda jag önskar är att du har det bra där uppe i himlen. önskar att jag hann ta farväl av dig men allt hände ju så oväntat. eller var det oväntat? du kanske visste att det här skulle hända, men du döljde det för oss andra. jag kan inte sluta tänka på din begravning, när jag gick fram med rosen och skulle lägga den på kistan, jag fann inga ord jag kunde inte förstå att du verkligen låg där i kistan helt livlös.. jag skriver detta med rinnande tårar. jag älskar dig och saknar dig morfar, om du bara kunde komma tillbaks..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0