uppesittarkväll

hej på er!
idag är det ju dan före doppardan eller hur man säger, känns verkligen inte som att det är jul imorgon! ska spendera själva julafton hos mormor med mamma och juldagen spenderas hos farmor med pappa :-) många frågar mig om det inte känns konstigt att fira två jular men sanningen är den att det har vi alltid gjort i min familj. vartannat år är vi hos farmor på jul och vartannat hos mormor så det är inget annorlunda förutom att både mamma och pappa inte är med på båda.
men det blir ju bara mer julklappar ;-) hihi

förut gick det en propp här inne som jag inte fick byta själv och den proppen gick till internetet, tven och allt så jag satt här i en evighet kändes det som och gjorde ingenting! men till min undsättning kom en vän till familjen och fixade det åt mig som tur var :-D 
 
jag ska hem till mamma sen också och spela bingo lotto på uppesittarkvällen, brukar inte ha tålamod till att sitta uppe hela tiden men nu jävlar ska jag fan ha det för en gångs skull! jag kanske vinner och det om något vore ju den perfekta julklappen ;-)



god jul på er också föresten ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0