två dagar kvar!

nu är det två dagar kvar tills julen är här, känns riktigt bra ;-)! känner mig verkligen som ett barn.

sitter just nu och smaskar på lite godis som blev över från kalaset vi hade för viktorija igår! mums.
det är riktigt kallt också, sju grader i köket och tolv inne i vardagsrummet. inte okej! men jag har bäddat ner mig under lillbrorsans täcke med hunden tätt intill och här tänker jag stanna :-)

ska försöka få tag på min kära vän sara också och se om hon vill träffas idag sen har jag inte planerat något mer som det ser ut nu ;-) hihi

jo just det, var uppe och klämde på mina julklappar förut, kunde gissa tre saker och nu längtar jag bara meeeer tills jag får öppna dom :-D wihoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0