tur i oturen eller bara otur?

åkte in till karlstad med mamma imorse för hon skulle besikta bilen och jag ville kolla vad som fanns på mellandags rean. häromdagen när hon besiktade den så gick bromsröret isönder inne där dom skulle besikta den så då fick hon körförbud och nu när vi kom dit så var det inga större fel men gubben som var där sa att vi skulle hålla koll på framdäcket för det var väldigt dåligt med luft.

vi åkte till bergvik och kollade runt lite, jag fick med mig en tröja två tunikor två par trosor och en bh :-) detta gick på ca 500, himla fyndigt :-D tog kort på tröjan för den har jag på mig nu men orkar inte ta på det andra. hihi

jaja, ska berätta vad som hände med bilen. när vi kom ut och skulle åka hem HADE VI FÅTT PUNKTERING! så jävla illa verkligen. och när vi hade bytt till reservdäcket så startar inte bil jäveln! sån här otur som mamma har haft med denna bilen får mig att vilja skita i körkortet och åka buss/tåg resten av mitt liv. fyfan



från vero moda, den kostade 60 kronor ÅH VAD JAG ÄLSKAR REA ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0