the most wonderful time of the year..

jag har tänkt lite, ni vet den där jul sången " I´ts the most wonderful time of the year blablabla" den som är med i nästan alla julfilmer?
jag tänkte på texten och jag håller verkligen inte med! det enda som är mysigt med jul är väll julmaten och klapparna, eller? visst familjen samlas och man träffar släkten.
men sommaren då, varma sköna grillkvällar med vänner och familj. är inte det också mysigt? jag älskar sommaren och skulle faktiskt kunna byta bort julen och vintern mot ett helt år med sommar istället!
man kan väll lika gärna bjuda hem släkten på en grillkväll vid en fin strand och äta gott. det är ju samma sak fast utan presenterna dock :-)

jaja, helt onödigt inlägg egentligen men jag kunde verkligen inte sluta tänka på hur onödig julen är.


och nu börjar ingen kan älska som vi på tv4 film :-D min och linns favorit film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0