söndag

usch vad helgen har gått fort, hatar söndagar, för efter dom kommer måndag och det betyder skola :-(
just nu har jag precis vaknat, somnade med sminket och allt på igår. hatar att sova med smink!

under den här veckan har jag gjort tre prov i skolan tror jag :-o är rätt säker på att det gick åt helvete på alla tre men jag har varit super glad ändå :-D för i fredags när jag vägde mig hade jag gått ner tre kilo!! så himla skönt!
inte för att det kanske syns men då vet jag att jag kan gå ner utan att ta till typ viktminsknings piller eller något liknande :-) wiihoo

senare idag blir det nog så att jag följer med hem till pappa och sover där, men jag vet inte riktigt hur det blir med den saken än. känns inte som att jag orkar sitta i segmon just nu för det känns så himla långt ifrån allt :-o fast har ju mina underbara snygga tjejer där linn och sara!

har väll inte så mycket mer att säga just nu så ha det bäst!
puss puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0