shake what your mama gave ya!

idag kom pappa med den där grejen som fattades till wiiet! jag och mamma dansade let´s dance 2 i över en timme och jesus i helvete fan vad roligt det var! eller, det var bara kul när jag vann annars var det inte kul alls :-)

trodde faktiskt inte att det skulle vara så jobbigt som det var! så nu när jag fick bevis på att det fakiskt var det ska jag börja köra en timme varje kväll, tror ni att det ger resultat tillslut?
ett stort plus för mig med detta är att jag tycker dans är kul, jag måste ha något kul som träning annars rinner det bara ut i sanden liksom :-)

så imorgon kör jag igen! wohoo


efter en timme, tja sleten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0