måndag

tom i skallen? ja. vet inte vad jag ska skriva riktigggggggt.

har varit i skolan idag som vanligt, det sög som vanligt det också. men dom tur är går vi på lov på fredag! uh vad skönt. fick sluta tidigare idag eftersom vi har prov imorgon och vi ville hem o träna ist för att sitta i skolan och störas av allt oväsen i verkstaden :-)

har dock inte börjat träna än, tänkte städa rummet först. eller den tanken har jag varje dag men det blir liksom aldrig av :-) städerska kanske är ett alternativ för mig? haha

imorgon ska  jag åka in till stan efter skolan och möta upp maria, hon ska kolla lite kläder och sånt och efter det ska vi ta en fika. finns mycket att prata om, har inte träffat henne på hur länge som helst känns det som!

jaja, nu ska jag väll.. städa rummet säger vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0