lördayyyy

lördag och 6 dagar kvar till julafton!
blev extra sugen förut när vi la fram endel av julklapparna under granen :-D

igår körde jag på nyktert som jag faktiskt har gjort några helger, kan vara roligt det med :-) vi var några stycken som drog ner till cheers helt fula, men det var roligt faktiskt!
som wenche sa, det är inte så tråkigt som man tror, bara för att det är i grums betyder det inte att det är sletet jämt ;-)

just nu sitter jag och målar naglarna, lite svårt att skriva  när jag har kletigt nagellack på naglarna faktiskt :-) har inte planerat något idag så därför sitter jag här fortfarande. men jag får se vad kvällen har att bjuda på ;-) hihi

ha det bra så länge.
puss puss


A couple days no talking, I seen my baby
And this what you told me, you said

"I keep on running, keep on running
And nothing works
I can't get away from you, no
"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0