jul, jul strålande jul

hemkommen från en himla trevlig jul med familjen på mammas sida! fick mig mycket bra, eller i alla fall bra grejer sett från en tjejs perspektiv :-D
ska berätta lite om dagen för er!
dagen började faktiskt inte så bra för oss, vi skulle låna grannen marias bil eftersom mammas bil har körförbud och när vi skulle backa ut den så slutade den funka och den låt jätte konstigt! och sen när vi skulle byta bil och låna en annan grannes bil då gick kassen med alla julklappar isönder! men alla klappar klarade sig som tur var ;-) hihi
när vi väl kom till mormor så åt vi mat och kollade på kalle anka!


eftersom vi hade minsting kusinen med så ville vi ju att någon skulle vara tomte men då kom vi på att vi inte hade någon dräkt! så vi fick förklara för henne att jag var tomtens hjälpreda och att tomten redan hade varit och lämnat alla klappar hos oss :-) haha





min lista över klapparna jag fick:
  • badtillberhör
  • nagelstrass och nagelfilar
  • presentkort på gina tricot 300 kr
  • ridvantar ridstrumpor
  • britney spears parfym "in control"
  • tumvantar
  • hello kitty dataväska
  • godis
  • pannband eller vad det heter
  • skal till min iphone
  • smyckeskrin
  • en vit väst, som tyvärr var för stor men mormor ska sy in den!
  • en rund lampa till taket. det är mönstret på den ni ser på sista bilden!
  • ringar
får väll önska er en fortsatt trevlig jul för det ska jag ha och imorgon fortsätter det ;-) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0