i brist på annat.

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? pappa och slavica igår kväll innan jag somnade :-) haha
3. Hur lång är du? ca 160 tror jag
4. Vilken var den senaste film du sett? det var "fred claus"
5. Vem ringde du senast? pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "eller vero moda, kommer inte ihåg :p" till mamma
7. Vad är dagens planer? försöka få tag på sara och kanske träffa henne isf
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? skicka sms, jag gillar inte att ringa :-)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda eller hur man säger, dom har aldrig varit gifta men dom har flyttat isär.
10. När såg du senast din mamma? igår


11. Vilken ögonfärg har du? blåa :-)
12. När vaknade du idag? halv tio  
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, det har jag säkert. haha
14. Vilken är din favoritplats? mitt rum hos mamma.
15. Vilken plats föredrar du minst? sverige på vintern.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? oj, det återstår väll att se. kanske ligger i en kartong nere vid 97:an och försöker sova. vem vet?
17. Vad skrämde dig som barn? lättare att säga vad som inte skrämde mig. nejdå men myror, mörker spindlar. eller alla insekter om jag tänker efter. osv.
18. Vem fick dig att skratta senast? oprah :-)haha
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vet inte vad en vinylskiva är
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
sovtröja, men oftast bh o trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? fem
23. Hur många landskap har du bott i? härliga värmeland. värmland jag älskar dig
24. Har du någon gång spytt på fyllan? haha ja, alltför många gånger..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor och strumpor tack
26. Är du social? jadå det är jag. men bara när jag vill :-)
27. Vilken är din favoritglass? har ingen direkt favorit tror jag
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? jag skulle åka utomlands direkt. tror att jag skulle köpa ett litet hus utomlands också som jag kunde bo i på vintrarna :-)
29. Tycker du om kinamat? jajjamen!
30. Tycker du om kaffe? jadå, men dricker det inte allför ofta :-)


31. Vad dricker du till frukost?
pärondryck eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? sover helst på mage eller på rygg men eftersom jag har så ont vid njurarna på nätterna så blir det ofta att jag ligger på sidan ändå  
33. Kan du spela poker? nej, jag är urkass på kortspel.
34. Tycker du om att mysa? JA!
35. Är du en beroendemänniska? ja, jag är nog det.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja, fast ett års skillnad mellan oss
37. Vill du ha barn? ja, jag skulle vilja ha en liten just nu men man kan inte få allt man önskar
38. Kan du några andra språk än svenska? ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja när jag var liten
40. Föredrar du havet eller en pool? pool, gillar inte alla läskiga djur som finns i havet. men för att bli extra brun brukar jag tvinga mig i havet ändå ^^

41. Vad spenderar du helst pengar på? oj, vet inte riktigt. låter kanske dumt men det får nog bli alkohol.
42. Äger du dyra smycken? nej, inte vad jag vet
43. Har du någon gång testat narkotika? min ensak vad jag testar och inte testar :-)
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? godis.. (a
45. Vem är den roligaste människan du känner? alla mina vänner är otroligt roliga!
46. Välj ett ärr på din kropp? vadå välj ett ärr? har massor med ärr! ett i pannan från när jag blev riven av en tupp när jag var liten t.ex. lite ironiskt faktiskt :-)haha
47. Vad har du för ringsignal? iphone dret låt. hatar att jag inte kan ta en låt som ringsignal.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja, massor i någon låda någonstans
49. Flirtar du mycket? nej jag är väll inte den flirtiga typen tror jag. lite mer blyg av mig
50. Vart togs din profilbild för din blogg? i mitt rum :-)

51. Kan du byta olja på bilen? nej men det får jag väll lära mig snart eftersom jag går fordon ;-)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? vet inte, börjar typ läsa en bok och sen slutar jag och börjar på en ny.
54. Läser du dagstidningen? Nej typ aldrig
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? nej men jag sjunger!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? vet inte, det är någon kanal på i köket :-)
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hm, det var nog någonting i skolan
59. När var du i kyrkan senast? skolavslutningen eller något :) haha


Kommentarer
Postat av: :)

Om du laddar ner en gratis-app som heter Rmaker så kan man göra ringsignaler utav musiken man har på telefonen. Lätt när man fattat. Googla!

2010-12-23 @ 23:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0