2010 är snart över!

och jises vad fort det har gått! kommer ihåg när man sa "det passar inte att säga 2010, 2009 låter mycket bättre" men nu då, passar det att säga 2011? OHJA för detta året ska bli kickass :-D
det är i allafall min inställning, nytt år nya möjligheter som man säger!

idag har jag varit i stan och fixat en hemlighet tills imorgon! hehehehehehe. eller inte bara jag ;-) har även solat för andra gången denna veckan och jag brände mig faktiskt. hoppas bara tomatfacet är borta tills imorgon!

detta året ska jag starta nyår med några av mina närmsta och bästa vänner hemma hos bästa jacko, vi ska äta lite mat och fira sanella som fyller hela 17 år ;-) och sen drar vi vidare upp till folketshus på äventyr :-D kommer bli bäst!

så ha nu en super rolig nyår så hörs vi 2011!


hihi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0