myskväll!

halloooo!
sitter just nu och tar det lugnt vid datorn med sara :-) laddar inför imorgon för då ska sängen flyttas ner hit till min källarhåla ;-) plus min feta tv bänk! sen efter det blir det tjejkväll i borgvik.

har väll inte gjort så mycket under dom dagarna jag inte har bloggat så finns väll inte så mycket jag kan berätta! har varit på folkrace och festat i säffle, tänk er det! jag som hatar säffle såhäääär mycket :-) hihi.

jaja, nu ska vi väll sitta här och dega till vi växer fast, skönt liv va? ;-)

just det, ska försöka tatuera mig snart men vad tror ni om den här :-D? fast den blir dock en aning större!


sen ska även den här göras, jag vet att jag har redigerat fint men orkade inte lägga ner mig ;-) ville bara se hur det skulle se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0