många månader sen nu!

kollade runt lite på dom vanliga bloggarna som jag brukar kolla runt på och kom på att jag har en blogg jag också ;-)

har inte skrivit något på hela sommaren och långt innan det tror jag, men allt rullar på som vanligt kan man väll säga! sitter just nu hemma hos bästa kusinen sara :-). sov här igår natt och stannar inatt också.
kanske ska berätta lite om min sommar? har tagit det ganska lugnt men ändå haft roligt! har varit på båtresa till riga bl.a. var roligt men båten var inte någon "partybåt" direkt ;-) hihi.

tänkte slänga in lite bilder nu och sen får vi se när nästa inlägg kommer! ha det bra ;-)

sara o jag

sköna foppaskor ;-)


Riga


random bilder!

avslutade med den seriöstaste bilden av dom alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0