sjuk!

hej! hur är det med er?
själv har jag fått världens rethosta och förkyldningen som vägrar ge med sig sitter i än. illa när det är valborg och allt imorgon. men det stoppar mig inte ändå ;-)

var hemma från skolan i förrgår. igår gick jag till skolan även fast jag var total död efter en natt med hostning. så idag skippade jag skolan för jag får ju ändå inget gjort när jag är så trött. har i stort sett legat och degat framför tven heeela dagen. kan vara skönt det med när man är hängig :-)

kollade min garderob förut också efter något som jag kunde ha på mig imorgon. men det var inget som lockade mig direkt. som vanligt.. men får väll ta på mig något av det vanliga. eller kanske ska ta klänningen jag hade på balen tillsammans med de svarta jeansen och ett skärp som gör klänningen lite mer annorlunda :-)

jaja, vi får se. men nu ska jag fortsätta kolla på det okända :-)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0