sänghäng!

just nu sitter hannah och kollar igenom gamla skolkataloger och klagar på hur fula alla var ;-) haha speciellt dom som nu helt plötsligt har blivit "snygga" fjortisar men som innan såg ut som herk! *HOOOOST*.
sara ligger brevid mig och halvsover ser det ut som. trött som vanligt hon ;-) haha.

var med jacko och sanella förut också! alla tre var på härj humör så vi skrattade som idioter hemma hos jacko. jisses!

hannah ska snart åka hem och då ska jag och sara kolla på film, eller sara kommer somna så jag får kolla sjeeeeeeeeeeeeelv. hähäh! men om jag ska vara ärlig är jag också lite trött.

så nu säger jag nog godnatt och sovgott :-)


 


hittade en gammal bild från saras bilddagbok när jag och bea målade oss som negrer i skolan ;-) men då kom Henrik ( beas mentor) och förstörde det hela :-( han sa att om vi inte tvättade bort det så skulle vi bli hemskickade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0