mammas dag!

hejjoo :-)
sitter här och snörvlar och hostar, gissa varför? jo jag har blivit förkyld. idag är det min älskade mors dag hon fyller nämligen år! så därför tänkte jag tillägna en liten text från mig till henne.

Mamma, vad skulle jag göra utan dig? du finns för mig i vått och torrt och jag skulle inte klara ett liv utan dig för du betyder så obeskrivligt mycket för mig! älskar dig du är den bästa mamman som finns♥ hoppas du får världens bästa dag!

nu ska jag kila ner och äta kladdkaka med smält choklad på och sen bär det iväg till moster ramona och äta middag :-)


Kommentarer
Postat av: jacquline :-)

hälsa grattis till marre från mig & hör av dig sen! ;-) <3

2010-04-05 @ 14:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0