kass uppdatering, jag vet!

jo jag vet att jag inte uppdaterat på två dagar eller något men jag har haft annat för mig :-) det är ju lov och då vill jag ju inte spendera min tid framför datorn direkt ;-) men jag ska försöka komma ihåg vad jag har gjort under dagarna som jag inte uppdaterat.

tisdag, jag och sara åkte till hannah och sov där, maria kom dit efter ett tag och vi tog det mest lugnt och vilade inför onsdagen ;-)

onsdag, vi åkte till grums och fixade med alkohol och allt som skulle fixas. sen gjorde vi oss iordning och började förfesta vid sju ungefär och kvällen var rolig ända tills det blev bråk bråk och mera bråk :-/ fast jag var glad ändå haha :-) vi sov hos hannah igen och när jag vaknade imorse så var jag väldigt förkyld :-( vaknade halv åtta och hostade som en galning och sen somnade jag och vaknade halv nio och då hostade jag ännu mer och var jätte snuvig. usch!

idag har jag bara tasgit det lugnt med angelica, vi har käkat pizza och kollat på film :-) inväntar hannah, linn och marcus just nu. och så skulle kanske carro titta förbi sen också :-) skriver kanske senare.
pussssssy

(har tyvärr inga bilder från igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0