kanske dags att vårstäda ;-)

hann inte med ett inlägg igår som ni kanske la märke till :-) men jag var ute och umgicks med mina vänner istället ;-) vi åkte till burger king och åt, gott var det!

eftersom det är så fint väder undrar jag faktikst varför jag sitter inne på datorn? tänkte gå ut och lägga mig i solstolen när jag kom hem men jag hamnade på soffan :-) haha.

tror ni att det är långt kvar tills sommaren är här nu? det tror inte jag :-D man kan ju nästan ligga och sola i bikini, om det inte blåste så mycket iof.

jo förresten, jag tänkte säga att det kommer nog inte bli någon bra uppdatering nu när det är så fint väder ute så nu kanske inte ska förvänta er ett inlägg varje dag. känner mig inte så sugen på att sitta framför datorn när jag kan vara ute och umgås med mina otroligt underbara vänner :-) nu sticker jag ut i solen :-) hej!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-14 @ 16:07:26
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Liiv

Underbart väder! Hoppas verkligen att det inte är långt kvar till sommaren nu :) fast någon sa idag att det ska bli snöblandat regn i helgen :o det går jag inte med på!

2010-04-14 @ 16:41:03
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0