jag har blivit laaaaaaaaaat

ja, som jag skrev, jag är en riktig latmask! jag har fuskat med träningen som bara den. fy på mig! måste nog ta ett riktigt tag i detta om jag ska kunna få någon bikini body ;-) haha.

märkte att jag inte har uppdaterat på ungefär en vecka. har blivit lat med bloggen också :-) men så ärdet! var i skolan idag i alla fall, vi  tre olika slags schnitzlar och sen en pasta deg. efter det slutade vi. imorgon blir det nog ingen skola för mig eftersom micke (min kökslärare) inte gillade min snuva imorse när jag kom till köket (a
och nu är både snuvan och hostan värre. en envis förkyldning är det jag har fått!

helgen har jag spenderat i grums, linn passade simon och wenches lägenhet och jag var med henne :-) har umgåtts med trevligt folk och druckit på det. härligt!

ja, det är ju valborg till helgen också. åker förmodligen in till stan och är där ett tag sen vidare någon annanstans. vart vet jag inte än ;-) får väll hoppas på en lyckad kväll i alla fall!

nu ska jag gå ner och äta bullar! hähähä

och jag vet att jag är tråkig när jag inte lägger in några bilder men jag orkar inte ta en massa bilder hela tiden ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0