hos daddy :-)!

sitter hos pappa just nu :-) har hjälp till att laga mat oså, skulle ju städa men jag behövde inte för han tyckte inte att jag skulle städa ihop mina pengar. bra på ett sätt men ibland vill man ju förtjäna sina pengar ;-) haha. hade hoppats på att träffa sara innan jag åker hem men vi får se när hon kommer tillbaka från stan :-) hinner nog eftersom jag inte ska hem än på ett tag. imorgon är det redan torsdag och efter det kommer fredag! :-D gud vad skönt med helg kan jag lova! ska ut med mina tjejer, mys! :-D hade tänkt att slänga in en snygg bild på mig hannah och sara men det är något fel så jag kan inte klicka på länken :-( kanske fixar det sen, håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0