fixat och klart inför lördag! ;-)

kom hem för ca en halvtimme sen. har varit i grums och fixat lite smått och gott inför lördag ;-) träffade Iana en snabbsväng också innan hon skulle på möte. känns som att det var evigheter sen jag träffade henne. vilket det nog var när jag tänker efter!

idag har jag även gjort något ovanligt! som ni kanske vet åker jag och jacko med åtta bussen varje morgon fast vi börjar ju nio, och alla som går global på skolan hade sovit över på skolan inatt och på morgonen så skulle de spela rollspel men då var det så att några töntar hade dragit hem så jag och jacko blev ungefär tvingade att hoppa in för dom eftersom det kom en kille från stockholm som skulle vara med oss och då behövdes det ett speciellt antal personer. först blev jag väldigt tveksam och jag verkligen ville vara med men om jag ska vara riktigt ärlig så var det riktigt kul :-D en sak jag lätt skulle kunna göra om!

inväntar sara också, får väll se när hon kommer. vi ska käka tacos oså ikväll men sen vet jag inte vad det blir, förslag någon? :-D ni får gärna höra av er!
nu ska jag lyssna på musik och ta det lite lugnt en stund, uppdaterar senare ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0