:-D

godmorgon! anledningen till att jag inte skrev något mer igår var för att jag tog mopeden och åkte till grums :-) jag hängde med jacko och sanella in till kim en liten stund. åkte ju till grums för att vara med linn så vi möttes på järpe! och resten av kvällen var vi hos wenche och simon :-)
drack lite och pratade gamla minnen ;-) jisses vad jag skrattade när jag och wenche pratade om alla sjuka grejer som vi gjorde när vi var mindre :-D hahaha!

eftersom det är påsk idag så ska vi till farmor först med en blomma och sen ska vi till morbror jimmy och äta mat :-) mysigt! och senare ikväll taggar vi för parteey!

nu ska jag hoppa in och duscha! hörs maybe senare ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0